مرجع مقالات رسمی اپلیکیشن مرجع مقالات رسمی اپلیکیشن .

مرجع مقالات رسمی اپلیکیشن

روش هشتک گذاری در اینستاگرام

۸- از هشتگ به کار گیری فرمائید
راه دیگر سریع و مؤثر و ولی بدون‌پول برای رشد اکانت اینستاگرام طراحی اپلیکیشن در مشهد  شما به کارگیری استراتژیک از هشتگ ها است. در حقیقت، پست های اینستاگرامی که از هشتگ استفاده می کنند، در مقایسه با آنهایی که به کارگیری نمی کنند، ۱۲.۶ درصد ارتقا نرخ تعامل را به دست می‌آورند. مادی عثمان در Sprout Social می گوید: “هشتگ ها نه تنها به کاربران شبکه های مردمی امداد می‌نمایند که محتوا را سازماندهی و طبقه بندی کنند، بلکه آن ها همچنین یکی نیرو محرکه های پشت بعضا از بهترین کمپین های بازاریابی امروزی می‌باشند که به وایرال شدن کمپین ها امداد می‌نمایند.”

اساسا هشتگ گذاری بسیار مؤثر می باشد زیرا به طبقه بندی محتوای مشابه کمک می نماید و این باعث می شود که محتوای شما طولانی تر و طولانی تر قابلیت و امکان دیده شدن داشته باشند. احتمالاً به همین ادله است که پستهای دارای هشتگ نرخ تعامل بسیار بیشتری نسبت به پست های بدون هشتگ دارند. ضمن اینکه میتواند به جذب مخاطب نو هم کمک کند. کاربری که یک هشتگ را جستجو می‌کند، ممکن است پست شما را هم ببیند و در نتیجه در حالتی‌که محتوای شما اثرگذار باشد، پیج شما را باز کند و جذب ورقه شما بشود. در‌صورتی‌که از طریق استعمال از هشتگ به بهترین وجه مطمئن نیستید، نوشته ی علمی زیر را در امر هشتگ گذاری در اینستاگرام ملاحظه کنید تا در این فعالیت حرفه ای شوید.

هشتگ (Hashtag#) چه می‌باشد؟
(کاربرد، تاریخچه، اینستاگرام و …)

فعلا بخوانید
۹- پول بدهید تا وارد بازی شوید
کلیه ما اکثر اوقات در ادامه فرصت های رشدی هستیم که نیاز به مفتوح کردن کیف پول مان نداشته باشد، صحت دارد؟ در زمینه ی اینستاگرام، در حالی که صد رد صدً می‌توانید اکانت خود را به صورت ارگانیک پرورش دهید، البته سرمایه گذاری حتی به مقدار کم قادر است یک ROI بالقوه عظیم برای شما به ارمغان بیاورد. چطور؟ خوب، نخستین از کلیه، اینستاگرام به شما این امکان را می‌دهد که بودجه خود را کنترل نمایید، تبلیغات خود را به سمت مخاطبان بسیار مختص هدف قرار دهید و از بین طیف گسترده ای از قالب های تبلیغاتی (استوری های تبلیغاتی، تبلیغات ویدیویی، تبلیغات عکس، تبلیغات عکسهای اسلایدی و غیره) قالب موردنیاز خود را انتخاب فرمایید. اسپانسرینگ صرفا یک پست قادر است به میزان قابل توجهی پیج شمارا در معرض نمایش قرار دهد.

با توجه به این مورد ها مورد های بسیار زیاد و انعطاف پذیری در شیوه تبلیغ، موجود است که ممکن است موجب سردرگمی تان شود. به این ترتیب، از کم مقدمه نمایید و با تبلیغ یکی از دوست داستنی ترین پست های ارگانیک خود به مخاطبان مربوطه، تاثیر این تبلیغ را دنبال کرده و احتساب نمایید. حتی در شرایطی‌که بودجه شما اندک باشد، ROI تان پتانسیل زیاد شدن را داراست، براین اساس با برخی محتوای پولی آزمایش کنید تا نرخ رویش تان را در اینستاگرام ارتقا دهید.

۱۰- کارهای عام المنفعه بکنید
به عنوان پایانی، ولی نه معدود اهمیت ترین گزینه، یک روش عالی برای رویش در اینستاگرام، نشان دادن وجه اصیل کسب و عمل شما می باشد که به دیگران، به جامعه و مردم، به ویژه در موقعیت شرایط کنونی اهمیت می دهد. در حالتی که شرکت شما می‌تواند به دیگران کمک کند، حتی به یک مقدار کوچک، چرا امداد نکند؟ این عمل می‌تواند تهیه ماسک هایی برای کارکنان بخش درمان باشد، یاری مالی به موسسات خیریه تهیه خوراک در حوزه‌ یا شهرتان یا تهیه وعده های غذایی برای پرستاران سرگرم به خدمت. راه های زیادی برای ادای آیین شما به جامعه وجود دارد و در صورتیکه چنین کاری می کنید، چرا کاری که انجام می دهید را با مخاطبان خود به اشتراک نگذارید؟ این امر نه تنها به آنان روحیه شفقت در کسب و فعالیت شما را نشان میدهد، بلکه حتی می‌تواند برای سایرافراد هم الهام بخش باشد که آن‌ها نیز اینطور کارهایی را انجام دهند.


برچسب: طراحی اپلیکیشن در مشهد،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۹ تیر ۱۳۹۹ساعت: ۰۴:۱۷:۴۱ توسط:علی پور موضوع: نظرات (0)