مرجع مقالات رسمی اپلیکیشن مرجع مقالات رسمی اپلیکیشن .

مرجع مقالات رسمی اپلیکیشن

چگونه نظر سنجی شاخص NPS می تواند در رشد کسب و کار مفید واقع شود؟

طراحی اپلیکیشن در مشهد 


پباده سازی نرم افزار در مشهد

در نوشته‌ی‌علمی پیشین ما شما‌را با شاخص NPS و چگونگی انجام حیث سنجی شاخص NPS آشنا کردیم. درین نوشته ی علمی قصد داریم به شما نکاتی درباره‌ی بهبود و پرورش کسب و فعالیت از طریق این NPS را به شما بیاموزیم و بگوییم چگونه می توانیم کسب و کار خود را با استفاده از شاخص NPS رشد دهیم.

۱- استعمال از NPS به خواسته نتیجه ها بهتر در بازاریابی
نظر سنجی شاخص NPS یک شیوه بسیار خوب برای افزایش عملکرد های بازاریابی شما است. این راه با تمرکز بر روی رضایت مشتری به شما اجازه می دهد تا دقیقا بدانید که مشتریان شما چه بخش هایی از خدمات یا محصولاتتان را بیش تر دوست دارا هستند. این بینش عملی میتواند به مجموعه بازاریابی شما کمک کند تا بتوانند با تمرکز بر آن جنبه ها مشتریان بالقوه بیشتری به دست آورند.

این شیوه و این دسته اطلاعات به خصوص در حالتی که شما بودجه بازاریابی محدودی داشته باشید بسیار اهمیت داراست. زیرا به شما این امکان را می‌دهد تا تنها جنبه هایی را که مشتریان را به سمت قیف فروش هدایت می کند در لحاظ بگیرید.

NPS میتواند به همت های بازاریابی شما به شیوه های دیگر نیز کمک کند:

در‌حالتی که شما مشتریان خود را از دست می‌دهید، می‌توانید دقیقا به دلیل این حادثه پی ببرید و بدانید در کمپین های بازاریابی بعدی باید چه عملکرد هایی راجع‌به آن انجام دهید.
شما می توانید از نظرات منفی مشتریان، پیشین از اینکه این نظر ها را در شبکه های عمومی به اشتراک بگذارند و عکس العمل بدی داشته باشد آگاه شوید و گذشته از اینکه شهرت شرکت خود را از دست بدهید جلوی آن را بگیرید.
با توجه به تمام داده های دقیق و قابل اندازه گیری، شما به احساسات مشتری خود دسترسی پیدا می کنید و از این طرز میتوانید اهداف قابل اجرا برای تیم خود انتخاب نمایید و محاسبه بر پیشرفت برند خود را ساده تر کنید.
۲- به کار گیری از NPS به منظور افزایش فروش
با پرسیدن سوالاتی که در بخش دوم نظر سنجی شاخص NPS پرسیده می گردد و معمولا سوالاتی با انتهای باز است، شما میتوانید بفهمید که مشتریان جنس یا خدمات شما‌را چه‌طور می بینند. از این‌شیوه نه تنها راه پیشرفت را خواهید فهمید بلکه به شما خواهد فهماند که مشکلات فروشتان چه چیزی است و بخش بازاریابی شما می‌تواند برای فروش بیشتر بر روی آن تمرکز کند.

این دقیقا چیزی است که شما برای تولید رابطه و وفاداری با مشتریان جانور خود باید ایجاد کنید. این یکی از سابق ترین ادعاهای کسب و فعالیت می باشد که میگوید ۲۰درصد از مشتریان فعلی شما ۸۰درصد از درآمد آینده شما‌را تشکیل میدهند. این به آن معنا می باشد که مشتریانی که از کسب و فعالیت شما راضی می‌باشند احتمال بیشتری دارد تا از شما خرید کنند نسبت به مشتریانی که صرفا به محصولات شما عشق و علاقه نشان داده اند.

یک کدام از از دیگر دلایلی که نشان میدهد تمرکز بر روی نمره حاصله از نظر سنجی شاخص NSP شما می‌تواند به افزایش فروش کمک کند این است که مشتریان راضی احتمال بیشتری دارد که برند شمارا به دیگر افراد سفارش کنند. اما دقیقا چه‌طور روی فروش تاثیر می گذارد:

مشتریان معرفی شده، دست کم ۱۶درصد برای شما فایده بیشتر ساخت می نمایند.
افرادی که به وسیله دوستانشان به یک کسب و عمل معرفی میشوند، ۴ برابر بیشتر از افراد عادی تبدیل به مشتری میگردند و خرید می‌نمایند.
مشتریان معرفی شده به طور معدل ۱۶ درصد ماندگارتر از مشتریانی هستند که معرفی نشده اند.
۳- استفاده از واکنش مشتریان ناراضی در NPS برای برند سازی
یکی‌از بهترین شیوه های پرورش کسب و کارتان این است که از شاخص درستی استعمال فرمائید تا بتوانید آینده را پیش بینی نمائید. به این ترتیب خواهید توانست منابع و نیروی انسانی را در سازمان خود تخصیص دهید. خبر خوب اینکه لحاظ سنجی شاخص NPS می‌تواند شما را در انجام این کار امداد کند. از آنجایی که این حیث سنجی رضایت مشتری را اندازه گیری می کند، می توانید تا حدودی پیش بینی کنید که چه تعداد از متشریان احتمال دارد که از شما دوباره خرید کنند.

تنها ما نیستیم که این لحاظ را داریم بلکه بخش اعظمی از افراد که موقعیت های مهمی در شرکت های بسیار موفق دارا هستند بر این امر معتقد هستند و آن را می‌پذیرند. بسته به تعداد مشتریان راضی که برند شما را به سایر افراد توصیه میکنند، شما می توانید تا حدودی رویش کسب و کار خود را پیش بینی کنید. با پیگیری این دسته مشتریان می‌توانید پیش بینی دقیق تری داشته باشید و به آنها از طرق مختلق مثل دادن تخفیف و غیره انگیزه بیشتری برای معرفی کسب و عمل شما به دوستان خوب و آشنایان و خانواده خود بدهید. علاوه بر این شما می‌توانید آنها را تشویق کنید که نام تجاری شما‌را در رسانه های اجتماعی به اشتراک بگذارند و از وبسایت یا ورقه اجتماعی خود به تارنما شما لینک دهند.


برچسب: طراحی اپلیکیشن در مشهد،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۴ خرداد ۱۳۹۹ساعت: ۰۷:۰۱:۱۰ توسط:علی پور موضوع: نظرات (0)