مرجع مقالات رسمی اپلیکیشن مرجع مقالات رسمی اپلیکیشن .

مرجع مقالات رسمی اپلیکیشن

فروش سرویس ها و جنس به طور بی واسطه از روش کانال‌های اجتماعی

طراحی اپلیکیشن در مشهد
کارشناسان به صورت تخمینی اظهار داشته‌اند که در سال ۲۰۲۰، درصد دوره صرف گردیده بر روی موبایل از تلویزیون بالاتر می‌رود! پیش‌بینی درخصوص موضوع‌ای که روزمره در اکنون تغییر‌و تحول میباشد میتواند مشقت بار و مقداری غیرممکن باشد. از این رو عنوان کردن فرضیه‌ای در خصوص آینده‌ی کانال‌های اجتماعی نیز نامعقول به لحاظ میرسد؛ البته با دقت به آمارهای عده‌آوری گردیده بوسیله هر پلتفرم می‌قدرت حدس‌هایی کاربردی زد که قابلیت و امکان پول‌سازی آنان بسیار بدور از ذهن میباشد. تجارت اجتماعی یکی‌از داغ‌ترین مباحث رسانه میباشد که به لحاظ می رسد در همین سال با پرورش و گسترش‌ی خویش، این بستر پیروز‌ترین طریق بازاریابی دیجیتال باشد.

پیش از حرف در منطقه تغییرات و بسط آن بهتر میباشد به صورت ظریف بدانیم که «تجارت اجتماعی» چه می باشد و چه تفاوتی با «بازاریابی کانال‌های اجتماعی» دارااست.

تجارت اجتماعی (Social Commerce):

فروش سرویس ها و جنس به طور بی واسطه از روش کانال‌های اجتماعی را تجارت اجتماعی می گویند. این مشاجره متعدد از بازاریابی کانال‌های اجتماعی میباشد؛ چون اکثر وقت ها در بازاریابی کانال‌های اجتماعی از پلتفرم‎ها تحت عنوان کانالی برای معرفی مال و هدایت کردن مشتریان به سمت سایت و دکان‌های اینترنتی استعمال مینمایند؛ البته در تجارت اجتماعی، هر کانال اجتماعی با اعتنا به تحت تولید خویش برای خرید، همانند فضای ساخت گردیده برای فروش فرآورده در اینستاگرام یا این که به کار گیری از چت بات، قابل انعطاف‌افزاری برای تایپ کردن و رابطه‌گیری سوای نیاز به نوشتن، کانالی بدون واسطه برای فروش تولیدها به شمار می‌رود.


اهمیت به کار گیری بازاریابی اجتماعی با آمار و ارقام به دست آمده پایین به طور کامل ملموس می شود:

چت باتی را در لحاظ بگیرید که از روش آن به ۱۰۰۰ مخاطب پیغامی برای فروش متاع را ارسال می کنید.
نرخ گشودن آن پیغام، به صورت تقریبی ۷۵ درصد میباشد.
از این ۷۵ درصد، ۴۸ درصد از اشخاص بر روی لینکی که شما برای خرید فرآورده در پیام خویش ارائه کردید، کلیک می‌نمایند.
۱ درصد از ۴۸ درصدی که روی لینک و پیوند شما کلیک کرده‌اند، مال معرفی گردیده را خریداری میکنند؛ یعنی ۴۸ خرید پیروزی‌آمیز برای شما حادثه می‌ افتد.
فرض مطرح گردیده با این آمار و ارقام نشان می دهد در رخ استعمال از تجارت اجتماعی ما ۴۸ فروش و در غیر این فیس با همین آمار، صرفا یک فروش خوا‌هیم داشت! تعیین با شماست.

بیرون از دعوا ارقام، مزیت‌های کیفی در تجارت اجتماعی موجود هست که اشخاص ترجیح میدهند از روش سوشال‌مدیاها دست به خرید ببرند؛ مهم ترین مزیت‌های این تجارت برای مخاطب و بیزینس‌ها به شرح تحت میباشد:

راحتی و سهولت خرید: مشتریان خرید ریلکس را به خرید یک‌سری مرحله‌ای ترجیح می دهند.
به کار گیری از نظرها سایر: مخاطبان حین خرید میتوانند بیش تر و ریلکس‌خیس نظرها سایرافراد را مشاهده و زودتر تصمیم آخرین برای خرید یا این که عدم خرید را برای خویش نمایند.
خرید در زمان کشف: اشخاص برای خرید نخست در کانال‌های اجتماعی آغاز به سرچ می‌نمایند و در زمان گشتن، کالا خویش را کشف میکنند.
خرید تحت عنوان سرگرمی: افرادی در طول سپری کردن زمان در کانال‌های اجتماعی محصولاتی را مشاهده می کنند که حتی‌د‌ر چهره نیاز ممکن میباشد آن را خریداری نمایند.

چطور از روش کانال‌های اجتماعی مشتری جلب کنم؟
برای ارتقاء فروش، رئیس شبکه های عمومی خودت رو به ما بسپر!

مدیر کانال‌های اجتماعی

 

بازبینی خلق یوزرها کانال‌های اجتماعی نشان می دهد که کارداران ذکر شده، شمار خرید از این بستر را بسیار بالا برده میباشد. مطابق آمار به دست آمده از تارنما بافر (Buffer) 30 درصد از خریداران آنلاین اظهار میکنند که برای خرید، مستقیما به سراغ کانال‌های اجتماعی زیرا اینستاگرام، فیسبوک، پینترست و .. مراجعه می‌نمایند.

تجارت اجتماعی در اینستاگرام، پینترسنت و فیسبوک بیش تر از باقی کانال‌های اجتماعی میباشد:

 


برچسب: طراحی اپلیکیشن در مشهد،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۶ اردیبهشت ۱۳۹۹ساعت: ۰۲:۴۹:۵۹ توسط:علی پور موضوع: نظرات (0)